2011. november 30., szerda

A Szamos Gourmet Ház specialitása a la Tündér

Tegna résztvettem a Szamos Gourmet Ház sajtós megnyitóján, ahol megkóstolhattuk a kávéház specialitását, a csilis-csokis bélszínt, tökpürével. Én pedig annyira imádtam, hogy ma muszáj volt elkészítenem a saját változatomat.

Csilis-csokis csirkemell, tökpürével
      Először a bélszínt csirkére cseréltem, mert az nálunk jobban csúszik. Besóztam, borsoztam és kaporral is ízesítettem, utána olajon pirosra sütöttem.


     Ezalatt puhára főztem a tököt (a hámozás után apró darabokra vágtam, így 20 perc alatt megpuhult a forró vízben), majd leszűrtem, sóval, borssal ízesítettem és belekevertem egy diónyi vajat.
     Az étcsokoládét gőz felett megolvasztottam, hozzáadtam egy dl tejet és a végén sóval és leheletnyi cayenne borssal ízesítettem.

Isteni finom lett és lehet, hogy nagyképűnek hangzik, de nem lett rosszabb egy pillanattal sem ahhoz képest, mint amit tegnap szolgáltak fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése