2011. november 15., kedd

Kínai finomabban

Ma kifejezettem kedveskedni akartam Olivérnek, mert már megint lenyűgözött,  így elkészítettem a kínai szezámmagos csirkét, amit nagyon szeret. Tojásos rizzsel akartam tálalni, de az nem annyira sikerült, szóval lehet, hogy csak magában esszük...

Szezámmagos csirke
2 kisebb csirkemellet felkockázok, cukorral és sóval fűszerezem. Ezután elkészítem a bundát: lisztet, olajat, tojást, kevés vizet botmixerrel összekeverek, hogy egy jó sűrű masszát kapjak. Ehhez adok hozzá egy fél tasak sütőport és egy kávéskanálnyi sót. A bundába beleforgatom a húsokat és bő olajban pirosra sütöm őket. Addig elkészítem a mézes mártást: 150 gramm mézet, 250 gramm ketchuppal és 1 evőkanál Erős Pistával kikeverek és hozzáadok 4 evőkanál szezámmagot. A kisült bundás csirkéket ebbe fogatom bele és már tálalhatom is. Isteni finom lett!

és azért is megéri otthon elkészíteni, mert nemcsak sokkal finomabb így és kevésbé zsírosabb, de igen komolyan kíméli a pénztárcánkat is. És kevés húsból is rengeteget lehet készíteni és még így is több hús lesz az egyes bundákban, mint a kínai büfék által felszolgált példányokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése