2011. november 14., hétfő

A mai nap a joghurté

Jó rég írtam, tudom, de  igazából semmi újat nem főztem az elmúlt néhány napban. Ismételni meg nem akartam magam, nehogy esetleg megunjatok. Ma viszont egy új hét kezdődött, így érdemes volt már végre valami újdonsággal előállnom. A jól megszokott kakukkfüves sült húst készítettem el zöldkörettel, ezt legutóbb sajtmártással ettük, most viszont egy joghurtos szószt csináltam hozzá.

Rózsaborsos joghurtos szósz sült szárnyasokhoz
250 gramm görög joghurtot simára kavarok. Egy chilipaprikát kettébevágom és kikaparom, hogy ne legyen erős, majd apróra vágom. Két gerezd fokhagymát lereszelek. A chilit és a fokhagymát belekeverem a joghurtba és sóval, oregánóval, valamint rózsaborssal fűszerezem. És kész is van. Hidegen tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése