2011. november 7., hétfő

Ma már végre ehetek!

Sikerült a léböjtkúra, alig várom, hogy Olivér hazajöjjön és végre egyek valami főtt ételt. Reggel már megleptem magam egy nagyszerű szendviccsel: hatalmas volt az öröm, miután tegnap egy ananásszal, egy grapefruittal és két citrommal, teával és almalével töltöttem a napot. Ma pedig sült csirkemell lesz, zöldségkörettel és sajtmártással. Remélem ti is érzitek a különbséget a két nap között ;)

Sült csirkemell zöldségkörettel és sajtmártással
A csirkét sózom, borsozom, megszórom kakukkfűvel és olajban - amibe tettem egy jó nagy kanálnyi vajat is - 20 perc alatt pirosra sütöm. Ezalatt a zöldségköret is elkészül: iglos fagyasztott köretet vettem, amiben a borsó és a kukorica mellett még paprika és karfiol is van. Ezt bő vajban sütögetem a wokomban, miután megsóztam, megborsoztam és néhány kocka bacont is adtam hozzá, csak az íze miatt. Kb 10 perc alatt kész lesz.

A sajtmártáshoz pedig igazán nem kell sok minden: fokhagyma, tömlőssajt, zöldfűszerek, só, bors, alaplé, reszelt sajtok és tejszín. Ezt össze kell főzni és a végén talákozik a botmixerrel és készen is van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése