2011. november 22., kedd

Ha már tészta, legyen kövér

Ma estére egy nagyon gazdag tésztasalátát készítettem, amiben igen sokminden helyet kapott. Az eredeti recept a Jamie Oliver Konyhája c. facebook oldalról származik, azonban én egy kicsit átalakítottam.

Fusili tésztasaláta
az én változatom
az eredeti
Forró vízben 25 dkg fusili tésztát felrakok főni. Amíg az fő, addig elkészítem a saláta többi részét: egy fej vöröshagymát apróra vágok és egy evőkanál olajon megpirítok. Erre rárakok 10 dkg apróra vágott gyulai kolbászt és megvárom, amíg kisül a zsírja. Utána egy db piros és egy db zöld kaliforniai paprika - felkockázva - kerül bele, majd fél konzerv kukorica, 1 konzerv vörösbab és végül 3 szem paradicsom apró darabokban. Hagyom rotyogni kicsit, amíg levet ereszt. Kicsit sózom és összekeverem a tésztával. Füstölt sajtot reszelek rá tálaláskor.

Iszonyatosan finom lett. És szerintem laktató is, mivel én mindössze egy-két falatot ettem belőle, csak a kóstolás miatt, viszont azt hiszem már nem kell reggeliznem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése