2011. november 29., kedd

Néha muszáj kompenzálnom...

Ma a hipergyors tésztaszószt készítettem el, amit lentebb több változatban is megtaláltok. Mára a baconos verzió jutott. Mivel köztudott, hogy Olivér nem rajong a tésztáért, ezért készítettem egy burgonyakrém levest is, hogy ne legyen neki olyan rossz :)

Burgonyakrémleves
Egy fej hagymát apróra vágtam és egy szál répát felkarikáztam, majd bő olajban pirítottam őket 10 percig. Ezután fél liter csirke alaplevet öntöttem rájuk és egy jó nagy burgonya is került bele, pici kockákban. Megvártam, amíg az egész felforr, majd kis lángon addig főztem, amíg a krumpli megpuhult. Ezt követően 2,5 dl tejszínt adtam hozzá, megint felforraltam, végül összeturmixoltam. Sóztam, borsoztam és egy kis szerecsendióval meghintettem. Hamarosan tálalni fogom, méghozzá puha zsemlével és reszelt gouda sajttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése