2011. november 4., péntek

A háromnapos vezeklés kezdete...

Léböjt kúrára fogtam magam. Muszáj volt belevetnem magam e háromnapos kínba, mivel eléggé le vagyok gyengülve mostanában. Így most a teákba, gyümölcslevekbe, gyümölcsökbe vetem minden hitem, hogy e 72 óra alatt eltávozzon belőlem minden méreganyag.

Amit ma vettem: 100%-os bio Spar céklalé (0,75 l), 100%-os bio Spar zöldséglé (0,75l), 1 kg szőlő, 1 kg körte és 0,5 kg citrom. Ezenkívül még megiszom 1,5 liter jázminteát is. Annyira nem lesz szörnyű. A céklalé isteni, mindenkinek ajánlani tudom, még akkor is, ha horribilis az ára. Viszont olyan, mintha én készítettem volna.

Persze azt nem engedhetem, hogy az én drága életem az én tisztulásom miatt ne egyen, ezért neki e három nap alatt is finomságokat fogok felszolgálni. Tegnap rengeteg étel megmaradt, ami várható volt, mert tényleg sokat főztem. Így Olivér ma ezeket fogja megenni. Zellerkrémleves, csirke fajitas, paradicsomos salsa, tejföl, krémes, 1 töltött burgonya. Nem rossz. Viszont, hogy ne legyen az, hogy teljesen a tegnapi menüt eszi végig - mert az eléggé unalmas lenne - a megmaradt sülthúshoz új öntetet készítettem. Erre azért is volt szükség, mert a csokoládés szósz annak ellenére, hogy nagyon finom volt, túl különleges ahhoz, hogy két nap egymás után is jól essen. Szóval a sült csirkére ma egy szalonnás-hagymás szósz kerül.

2 evőkanál vajat felhevítettem és fél fej vöröshagymát, három gerezd fokhagymát, 4 csemegehagymát és egy jó maréknyi kolozsvári szalonnát tettem bele. Addig hagytam őket, amíg a hagymák üvegesek nem lettek és amíg a szalonna megpuhult. Ezután került bele két ek. tejföl és 1 dl tejszín. Besűrítettem. Kicsi lisztet is szórtam rá. Végül sóztam és borsoztam. És így gyorsan nagyon finom is lett. Még rizst kell főznöm és mára végeztem. Nincs más dolgom csak inni a leveimet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése