2011. október 3., hétfő

Sikeres betekeredés

Arról már írtam, hogyan kell elkészíteni a baconbe (jelen esetben sonkába) csavart csirke/pulykamellet. De idáig még sosem sikerült rendesen betekerni. No, most szép lett. 


Persze egy-két változtatást eszközöltem először is a recepten. A belsejébe sajtkrémes répa került, ami enyhén átpuhult ugyan, de még mindig ropogós. Kívülre pedig most nem bacon, hanem sonka. Ezek ilyen kis apró szeletek voltak, vagyis 2 darab került egy-egy szeletre. A menet a következőképp nézett ki: 2 sonkát megsóztam és rozmaringgal megszórtam, utána rá a csirkemell, amit megkentem. Kikloffoltam egy uzsiszacsi alatt és így elég vékony szeletet kaptam ahhoz, hogy fel tudjam tekerni majd egy fogvájóval rögzítettem.

És most nemcsak egyszerűen vízben pároltam és olajban sütötem, hanem fűszeres-vajas tejben pároltam és a végén 5 percig grilleztem mindkét oldalát.

Petrezselymes krumpli lesz hozzá, aminek leírását szintén lentebb találjátok.


A tetejére pedig kakukkfüves sajtszósz kerül. Ezt elkészíteni nagyon egyszerű: tejszínbe kell olvasztani 1 tömlőssajtot és 10 dkg trappistát. A végén pedig egy csipet kakukkfű bele és készen is vagyunk.

1 gond van: szerintem kevés lett a krumpli kettőnknek. De ez csak három óra múlva fog kiderülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése