2011. október 27., csütörtök

Jé, ez tényleg finom!

Tegnap az egyik facebook-os oldalon egy Jamie Oliver receptre bukkantam. Gondoltam kipróbálom. Ez volt az eredeti recept...

"Paradicsomos csirkemellcsíkok polentával

Elkészítési idő: 25 perc

Hozzávalók (4 fő részére):
- 25 dkg kukoricadara (polenta alap)
- 50 dkg csirkemell filé
- 1 üveg Jamie Oliver Paradicsom& Chili tésztaszósz
- 2*4 ek Jamie Oliver olívaolaj*
- 2 ek vaj
- 1 közepes vöröshagyma
- 100 g reszelt parmezánsajt
- 4 tekerésnyi Jamie Oliver Füstölt chilis só
- bors, só"
Oké, biztos nagyon klasszak a Jamie Oliver márkájú termékek, de miért fizetnék többször annyit azért, amit én magam is meg tudok csinálni? Szóval az én receptem csak egyszerű, "márkátlan" jópofaságokból áll...

Paradicsomos csirkemellcsíkok polentával
Először a polentát készítettem el. Másfél liter vizet forraltam, utána sóztam és egy löttyintés olaj került még bele és a kukoricadara. Ezt elég undorító főzni, mert olyan, mint a láva, bugyog, csapkod stb... Szóval érdemes kis lángra kapcsolni. Gyorsan megfő és rengeteg vizet szív magába, szóval érdemes folyamatosan pótolni. Mikor készen van, akkor kell bele még só, 15 dkg trappista sajt és 3 ek vaj. Én raktam még bele petrezselymet, egy gerezd fokhagymát és egy icipici őrölt chilit.
forrás: http://www.facebook.com/jamiekonyhaja
A csirkét felcsíkoztam, amíg az apróra vágott vöröshagyma a kis olajon összeesett. Addig elkészítettem a saját paradicsomszószom. Két kis üveg sűrített paradicsomba raktam friss és szárított bazsalikomot, petrezselymet és oregánót, valamint egy friss chilit kimagoztam és a húsát beledaraboltam ebbe a szószba. Mikor a csirkék kifehéredtek megkapták ezt a szószt és még 5 percig rotyogtak. Egyszerű és nagyszerű. Persze azért kicsit aggódom, hogy Olivér hogyan fogja fogadni a polentát, mert elég különleges ahhoz, hogy ne szeresse. Meglátjuk ;)

1 megjegyzés: