2011. október 17., hétfő

Utálok álmosan főzni...

Rettenetes volt ez a reggel, 7-kor még sötétben és hidegben kimásztam az ágyból, de kicsit később vissza is bújtam. Utána megint ki, mert mindenképpen meg akartam főzni, mivel holnap van a szülinapom és akkor én aztán, tuti, hogy nem főzök :D

Viszont álmosan nem jó főzni, mert biztosan nem úgy fognak sikerülni a dolgok. Elhatároztam, hogy jópofa grill nyársokat csinálok. Ehhez képest...

Minek nevezzelek?
Annyi történt, hogy hústűre felhúztam egy kockára vágott marhahúst, egy szelet uborkát, megint marha, utána egy kis darab pritamin paprika, marha, egy szelet lilahagyma és a végére koktélparadicsom. Ez így baromi jól is nézett volna ki, de nem lehetett forgatni. Vagyis az egyik oldaluk már szénné égett, de a másik még sületlen volt. Ezért lehúztam őket a hústűről és a zöldségeket és a marhát együtt sütöttem meg a grillserpenyőmben. 

A hús rágós, szóval holnapig ki kell találnom, hogyan lesz finomság belőle. A zöldségek finomak. Rizs fog mellé kerülni. Lehet, hogy a húsra kellene egy mártás...valami paradicsomos klasszság---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése