2011. szeptember 20., kedd

Csirke megbolondítva..

Akkor érdemes e receptet elkészíteni, ha gyorsan végezni akarunk, ugyanakkor többet akarunk, mint a sült csirke körettel.

Csirke fajitas
Csemegehagymát és egy fej lilahagymát kezdek dinsztelni egy kis olajon, majd 1 fej pritamin paprikát és 2 csirkemellett felcsíkozok és rádobom a hagymára. Ezt addig pörgetem, amíg a hús kész nem lesz. A végén só, bors, fűszerpaprika és kész. Ami baromi jó az egészbe, hogy a hagymáktól a hús kap egy érdekes ízt és az egésznek lesz egy kis szaftja is. Rizzsel tálalom.

Paradicsomos salsa
Nem tudom, mi a különbség a salsa és a mártás között. Jamie Oliver két fogalomként kezeli a kettőt, viszont spanyolul a salsa szószt jelent. Mindegy, nem fogjuk ezt most kideríteni, viszont van egy recept, ami nagyon jól passzol a fenti csirkés csodához. 25 dkg koktélparadicsomot nagyonnagyon apróra darabolok. A nagyonnagyont nagyonnagyonnak kell érteni. Én kb 32 darabra vágtam fel egy szemet (félbe, utána a feleket még négybe és azokat még négybe.) Szóval el lehet vele szórakozni. Utána kicsi só kerül rá és apróra darabolt friss bazsalikom. Egy kicsit leöntöm a levét és sok olajjal megöntözöm, hogy szósz jellege legyen a dolognak.

És már kész is a vacsora, Olivér alszik mellettem, fel kellene kelteni, mert nekem nagyon korog a gyomrom...

1 megjegyzés:

  1. Nem is aludtam, csak csukott szemmel vártam a vacsit elképzelve a pompásabbnál-pompásabb ízeket =)

    Finom volt!

    VálaszTörlés