2011. december 23., péntek

Bolognai penne

A bolognai szószt nagyszerűen fel lehet dobni néhány szelet húsos baconnel. Jamie Oliver legalábbis ezt állítja. Én pedig hiszek neki, ezért a mai menüt az ő javaslata alapján készítettem el.

Bolognai penne
Egy lábosba olajat hevítettem és 3 szelet bacont, valamint 2 fej hagymát kezdtem el benne pirítani. (Természetesn apróra vágtam előtte őket.) Az egészet megszórtam egy jó adag oreganoval, majd botmixerrel az egészből egy masszát készítettem. Ebben a masszába dogoztam bele a fél kiló marhahúst és együtt is pirítottam őket egy kicsit. Ezután két konzervnyi paradicsom került bele. Sóztam, borsoztam és megint hozzányúltam a botmixerhez. Ezt követően egy kevés paradicsompürét adtam hozzá, valamint kevés szárított bazsalikomot. Addig hagytam rotsogni, amíg az egész besűrűsödött.


És nemcsak tésztához tökéletes: én már kipróbáltam melegszendvicskrémként is, és ott is megállta a helyét ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése