2011. december 21., szerda

Annyira nagyon finomat főztem...

De tényleg. Pedig izgultam, mert sok mindent kombinál ez a recept: az édeset a sóssal, a hagymát az almával és a banánnal. De bátraké a szerencse, meg ez a zamatos csirkecomb is.


Csirkecomb banános ragun
4 csirkecombot befűszereztem sóval, borssal, kevés gyömbérrel és 2 evőkanál szójaszósszal bedörzsöltem. Ezután felhevített olajban el kezdtem sütni őket. A serpenyőbe a combok mellé pedig apró darabokra vágott almát és egy szál póréhagymát (felkarikázva) helyeztem. A serpenyőt felöntöttem vízzel, belereszeltem fél citrom héját, belecsavartam a levét és 15-20 percig az egészet fedő alatt pároltam. A párolás után belekerült a karikákra vágott banán (2 db), hagytam főni egy kicsit. Ezután kiszedtem a csirkecombokat egy tűzálló tálba, meglocsoltam a besűrűsödött lével és 15 percig beraktam grillezni a sütőbe. Közben a köretet még 3-5 percig hagytam rotyogni, majd levettem a tűzről. Melegen tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése