2012. március 22., csütörtök

Életem első lazaca

A lazac baromi drága, viszont mivel az allergiám bedurvult, ezért alig ehetek valamit. Gondoltam, hogy ha már így le van szűkítve az alapanyagok listája, akkor legalább valami igazán különlegeset készítek, nem számít, hogy mennyibe kerül. így került lazac a mai vacsorába.

Grillezett lazac salátaágyon
  1. A lazacot először 1-1,5 órára egy pácba rakom, ami olívaolajból, fél citrom levéből, egy csokor petrezselyemből, 4 gerezd fokhagymából áll. Sóval és borssal ízesítem.
  2. Ezután elkészítem a salátaágyat: jégsalátát tépkedek egy tányérra ízlésesen, erre kerül tányéronként 1,5 fej csemegehagyma, fél golyó mozzarella (ez is összetépkedve). Fél citrom levével és sóval, borssal ízesítem.
  3. Elkészítem a mártást: egy doboz tejfölt fél citrom levével fellazítok és sóval, borssal, fokhagymaporral ízesítem.
  4. A lazacot grillserpenyőn jól átsütöm és a salátaágyon tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése